en blyg valross tackar nej till fisktårta



Hittade en fin bild idag, på en valross. Och nu hoppade katten upp på ett litet bord under skrivbordet, jag frågar vad hon gör men hon svarar inte. Hon frågar mig vad jag gjort idag istället, lite rude även för en katt tycker jag men: Jag sov rätt länge och åkte till flatenbadet. Bland annat diskuterades det påstående att man inte har några fula tjejkompisar (läs man vill ligga med alla sina tjejkompisar). Det försöktes att komma på exempel som utgjorde undantag men, ack förgäves. Kan ju visserligen vara sant. Varför skulle man approacha och lära känna en ful flicka, när det finns så många vackra tjejer i Sverige som säkert har samma kvalitéer. Äh, svaret ligger nog just i att alla tjejer i Sverige är så snygga, eller/och att alla fula tjejer är kommunister. Fast det där säger ju emot varandra, eftersom Sverige är, well. Man vill att jag ska följa med till Zakynthos, vilket iofs vore kul, om det skulle gå att göra resan relativt billig, since I'm hard for pence atm. Men det är nog röd lapp för upptagen, grön lapp för ledig och gul lapp för knulla runt även i Grekland.
ALLTSÅ GRABBAR?! DET ÄR KONNY SOM GJORT DEN HÄR JÄVLA LÅTEN?! SHIT LYSSNA NU, VÅR ALLDELES EGNA SUNNY BEACH LÅT. FAAA-AAAN VA GRYMT. HELVETE GÖM ER VAKTEN KOMMER. Ey jompa fan chilla, kasta inte spritflaskor från balkongen (readers comment: 8th floor).

Jag tänkte på det där, om man skriver ner alla roliga saker som hänt i bloggen, så framstår man ju i verkligen som en till synes tråkig person, och jag har alltid velat prova på att va rolig. Om jag skulle skriva om hur "Nice"-snubben i Ungern körde "rattfull" på sin luftmadrass, och hur efterblivet kul det var när ja o pedda förstod att anledningen till att båtpolisen hälsade på oss inte var för att vi kört jetski alldeles för fort och för nära polisern och badstranden, utan att nått miffo , som senare tyckte det var en bra idé att svära och driva med polisen så att han fick böta (visserligen va han väl svinrik som de andra så, good plan short man men) legat på en luftmadrass berusad, vilket tydligen va a major infraction of the hungarian law. Å så vi skrattade, och inte blev det tråkigare när vi kläckte idén att ta namnen Karl-Alfred och Stålmannen när polisen skrev upp våra namn. Hade jag berättat om den historien hade jag ju inte kunnat berätta den igen, känns det som. Så regel nummer ett hos jonte och paul blir att enbart prata om tråkiga ting.

Peders Tillägg:
Dett skall oxå nämnas hur våran tankegång om polisen var. Hur otroligt roligt hypothetically OM polisen hade kommit simmandes på en madrass och det hade blivit en madrass-jakt including a drunk driver. Därefter hade polisen kallat på förstärkning varav en trampbåt hade blivit inkallad att jag Mr Nice ("Nice-snubben)" på madrassen.

För att beta av denna oerhört konstiga men underbara dag så bööör vi visa den största pung vi någonsin skådat på en människa. Den här figuren hade två roliga drag: En stört stor pung och att han ständigt pratde ungerska till oss och vi svarade på engelska och han blev alltid lika förvånad. Här är iaf pungen (snoppen ligger bakom)


Om Zakyntos säger jag ungefär som föregående talare. Har en kompis som åker till Sunny imorron, vågade inte ens berätta vad som gäller där med lappar och "fucky-fucky" (hon lär iofs inte ta den gula lappen, men still) iofs kan jag pigga upp henne med att man kan få gratis champange om man går med på att bli nersupt.....Fett värt!!

Btw så försvann håret idag. 250:- för 10 timmars arbete :(......hade varit mer värt i Bulgariza!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Hoe

Fan va du e snygg Robin!

2007-07-03 @ 19:54:34
Postat av: Jonte

ALRIGHT?! en old hoe or young hoe? (SOM OM DET SKULLE SPELA NÅN ROLL) HGGHGHAGHAGHA. Peder menade nog 10 minuter och inte 1 timme, en timlön på 1500 kronor känns lite mer intressant att läsa om än en timlön på 25:- (det är ju peders egen lön HAHAHAHAHAHAHHA)

2007-07-03 @ 20:44:48
Postat av: Penny Lane

writers comment heter det, idiot

2007-07-03 @ 20:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0