eeehrr I thought I thaw a rhabbit...



Först så lixxom såg jag kaninen och trackade den och böjde mig över postlådan och smygfotade, and it was like "I'll have none of them peeping-pictaZ" men jag gav den ett blad.

Philip köpte en klocka igår. en Gant, "Tidlös" var Veronikas omdöme. En tidlös klocka HEHEHE. Elegant var den iaf. HEHEHE.

Lyckades se Battle Royal tillslut. Har riktigt bra rating på imdb och är nästintill kultstämplad redan. In a not very distant future sätts en japansk 9e klass på en ö för att ha ihjäl varandra med armborst och grytlock, till ljudet av klassisk musik. Helt absurt. Däremot va Changing Lanes med Affleck och Sam (lite av husguden) bra. JA, jag har hans autograf med personal message "Be smart, be cool" höll jag på att skriva haha :D vadå Freudian slip - "be smart, be sweet" var det han skrev tror jag. Som om jag är cool HEHEHE. Fan va bindestreck är bra - bästa uppfinningen sedan wap.sl.se


Jajuste. "hemmafest" igår oxå. Bilden talar nog för sig själv. Men vad man inte ser är att jag åt en massa kex och ost. Samt nachos och dip.


image13


Kommentarer
Postat av: deekay

stekare!

2007-07-13 @ 12:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0