as plaster on the wounds

Jag spelade golf idag, gick förvånansvärt bra. 17 poäng på 9 hål. Det är nästan mitt handicap, skönt för att inte spelat på länge.


"det är så jädra snyggt, fanimej, i mina ögon är det nog den snyggaste bilden man kan se ungefär, ja den ser så jävla metal ut så det bara sprutar ur den, fanimej." - förklaring av motiv på Iron Maiden t-shirt. underbar dialekt. näston som artisten Pontiak på 100 höjdare (tack magh)

Bröderna Hårdrock

jag tror jag gjorde lika många mål på IP idag som framför Playstation, ganska exakt.

Men frågan är hur det gick med diskussionen här - vart tog du vägen? 80-talet! vart är du. 80-TALET!

Jag ljög om att jag spelade golf idag, I didn't. I did score 17 points though. Imorgon är det fest! D'fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0