5,7,9,11,13 - le sky's le limit

förr i tiden hade jag full koll på vilka förtappade själar som dagligen sökte sig till Jonte och Påls internetbaserade visdomsord, men nu har vi ärligt tappat räkningen. Det var en tid när our readers constantly were plummeting, likt något som faller, men nu är det glansdagar ahead. Det var ju våra familjer, inkl. katter, och troligtvis Carl Bildt, och vi misstänkte Påls barnvakt - han har nämligen sett henne porrsurfa så, hon kan ju uppenbarligen surfa. Surfa skulle jag ville jag göra fan... I vinden alltså... Men jag ska spela golf istället!

Bara inte vår värsta fiende sitter och följer våra liv, och lär sig alla våra hemliga svagheter! Ta i trä säger jag bara. (Peder är svag i vaderna och jag är svag i tinningen).

Igår gjorde vi söder osäkert. Först hälsade vi på Melanders firre, och sen upp till "Ljunggrens", där vi blev tipsade om Pattes mitt över jävla gatan - "dååå kan jag rekommendera...." "och var ligger det?" - "precis över gatan! :D" säger vakten med större entusiasm än när jag telefonkränger. Hamnade på Hofen och träffade diverse Mikaekor som vi roade oss med. Sen hem till Virre på virre. Bra "gagg" under hela kvällen måste jag säga.

På väg hem hittar vi ett hånglande par på perrongen, som illa kvickt överräcker en maskotmask till Pål. Sedan såg vi ett par som backpackade på gröna linjen mot Skarpnäck, det va konstigt. Grymt snygg mask anyways.

image20

image21  

Kommentarer
Postat av: a

hm..... du är så kattig peder. det klär dig.

2007-07-22 @ 21:06:24
Postat av: Knodde

det är ju en jävla kanin! kaninjävel!

2007-07-22 @ 21:09:58
URL: http://www.vaginamonologues.co.uk/
Postat av: ellen

vad händer i bakgrunden?

2007-07-22 @ 23:37:20
Postat av: Jonte

jo! det ska jag förtälja. De två (som knappt såg ut som ett par - då den yngre va yngre än den äldre och inte tillräckligt mycket yngre för att vara son) i bakgrunden är de som "backpackar" på tuben. De hade massa pomfinkare med sig, bland annat en gastub. De åkte längre söderut än Björkhagen for all we know - och in the moment of the photo så letar förmodligen killen efter ett chapstick eller lite bruna bönor i kvinnans väska - samma kille som på frågan "Va e dealen me allt d där/här?" svarade "Jag vet inte" :) ytterst mystiskt.

2007-07-22 @ 23:53:22
URL: http://jonteochpaul.blogg.se
Postat av: a.

du är alltid en katt i mina ögon peder!
MJAU! :p

2007-07-23 @ 12:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0