Ugglor i mossen

hey o hoe alltså, va stark mat jag ätit. Det var fanimej det starkaste jag någonsin ätit. Det var stört starkt. Skaldjurssallad me chili, den mörbultade de nedre delarna av tungan, och efteråt var liksom rödlök fullkomligt smaklöst och sannerligen fröjdefullt. Chilin i biffwoken däremot, den parkerade i gomen och började att hamra.

Någon har hamrat sönder busskuren här också, på självaste Julafton tom. Va e dealen? Det måste ju vara så otroligt ovärt dyrt att sätta in nya glas. Äckelbarn. Och äckligt, eller iaf konstigt luktar pianolärare. En av mina första klev på bussen idag, och trots att jag är förkyld och satt flera rader bort så blev jag helt ägd av hennes parfym. Och ALLA luktar verkligen likadant, det måste vara någon sorts pianoparfym. And they all look the same as well! Som ugglor ungefär!

Jag vill tebax till NY, så jag passar på att visa en bild på hur kul jag hade där!

image104

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0