rätt bra drag här idag!

Det slår mig nu att alla serie jag följer har uppehåll. Det är lite trist. Jag följer för många serier egentligen. Men i NY lärde jag mig hur David Duchovny's namn uttalas iaf. Så för er som kollar Californcation och undrar: Ducoughny.

Som grädde på moset har jag typ lungödem, för mina lungor låter som Knightrider's K.I.T.T - vars röst i Hasselhoffs comeback nu görs av vår favorit Will Arnett från fantastiska Arrested Development (avd. serier som gått under jorden). <-- avd. ointressant mumbo jumbo yada yada TV-nörderi.

Babbens lungor såg stora och friska ut igår på tv iaf. Jag tror bestämt att jag avskyr henne. Man kan inte ha slips om man har så stor BYST. En slips ska hänga, inte ligga.

Och huset blev äggat häromdagen oxå - denna gång okokta ägg, vilket var aningen mer effektfullt. Antingen är det för att vi bor ganska exponerat jämfört med övriga hus i området, eller så har det att göra med Jehovas-incidenten häromdagen. Vittnena knackade på dörren och frågade om mamma någonsin tvivlat på vad som stod i bibeln, varpå hon svarade "Ja, varje dag" och stängde dörren. Jehovas Vittnen hämnas med ägg.

Iofs så har jag nog karman med mig trots allt, för när jag sparkade omkull ett glas vatten igår natt och beklagade mig över hur klumpig jag var medan jag hämtade en handduk och rabblade "fitta, fitta, fitta, fitta", ja då upptäckte jag att det i själva verket bara var ett vattenglas - hence min skattgömma under sängen var secure.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0