Omvenda roller!

Jonte sitter tyst i ett horn och visar tecken pa inaktivitet. kan de ha varit pga det forra inleggets brutala ser skrivning (ja i know!) som senkte honom totalt. "Järn tvättar dagis". HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA





Ja ungefer sa ere. "jevla fittbolivia......kuken!". Inte konstigt att jag har borjat strecklesa Atlas Shrugged her da Bolivianerna beter sig exakt som idioterna i boken. Lata, produktivitet lika med noll och vill skylla ifran sig pa samhallet och hogre makterna.

En halvtimme innan jag skulle dra till La Paz igar blev alla avgangar instellda pga strejk. Och det her med strejk e populart. I centrum hungerstrejkar dom (men jag e seker att dom tuggar i sig massor under nattetid da ingen ser dom) for nan jevla demokratitjaffs och nu detta shit. Jag blev iofs varnad inann jag drog att de e mycke strejkar och streakare i Bolivia, men denna lathet irriterar mig nat oerhort.

Kuken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0