NU BLIR DE ALLT EN KLAGOBLOGG!

Jag e trott, jag e mer an trott. Men de merks inte pa Klinsman, han gor mal pa de her sattet.

Jag e framforallt trott pa backpackers som jag sjelv e just nu. Av nan jevla anledning ska backpackers halla ihop och i synnerhet dom fran samma land. Pa skolan jag en gang gick i fanns det en rodharig svensk i 40arsaldern som hade akt till arequipa for att han hade treffat en kvinna via internet (och jag antar att hon bodde der). Redan der e han ju efterbliven, men sen ner han borjar flumma om hur kanada hjelpte tyskarna i ww2 ner fotboll e samtalsamnet och vissa stunder forsvinner helt till sin egna varld sa inser man att han e en massmordare. VARFOR I HELVETTE SKA JAG PRATA MED HONOM?

"hej var ifran i sverige e du?"
"helsinborg"
"jaha vad trevligt, henke e ju nice, eru massmordare?"
"jaaaaaaaa!"
(laaaang tystnad)
"Trevligt att treffas"
"Desamma du"

Nej gott folk, jag har inget ansvar overhuvudtaget, trots att allmanheten tycker att jag ska ta hand om gubben. Varfor ska Jonte borja prata med en Nigger in NY bara for att han inte i neger. Nej, jag ser inget sammanhang och jag hoppas inte ni gor de heller.

Pingu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0