Jag har ätit kinamat till mer smakfulla filmer I'd say

MÄMÄMÄMÄMÄ jag är bara tvungen att skriva hur mycket jag avskyr finskan på Filmkrönikan IGEN. Här har man sett klart Eastern Promises - vilken är grym på båda sätt något kan vara grymt på, och så zappar man över till tv och överraskas glatt över att The Darjeeling Limited recenseras. Jag aktiverar samtliga sinnen, och sen bara dör jag inombords när den där hemska kvinnan öppnar munnen. Jag FÖRSTÅR verkligen inte hur man kan anställa henne? Ok om hon hade ett program om tubsockor, eller gjorde reklam för ogräsmedel, men fan inte FILM. Det är ren jävla tortyr.

Sedan vill jag bara ta tillfället i akt att konstatera hur väldigt välsmakande Fisherman's Friend - Apple & Cinnamon är. Och appropå Fisherman's Friend och juridikkursen jag tentar i januari - LiDL's halstablett som heter typ Friendship, ja den borde väl renommésnylta rätt hårt på FF. Kan man tycka. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0