ja vill osså ha en lussekisse

Jag har vandrat omkring hemma och läspat "lussekisse" som en femåring mest hela dagen. Det var roligt! Kissekatterna var goda oxå, finns inte många saker (jo d e klart d gör) som slår att komma hem o unwinda efter jobbet me lite katter o glögg.

Och kan någon förklara för mig varför man inte använder Guds fantistiska bananskalskonstruktion? Ok om man ska göra banana split eller dyl. - då behöver man inte skalet. Men att hålla bananen som ett "juleljus" i handen när man äter den är ju t.o.m. mer självklart än att bita av botten på glasstruten först, eller skala mandarinen i ett svep så det ser ut som en serpentin. En kvinna på jobbet tar av skalet, slänger det, och håller bananen med fingertopparna. Jag förstår verkligen inte.

Jag såg en intressant dokumentär igår. Tydligen får lap-dancers "on the pill" mindre i dricks, för männen känner att de inte är "fertila". Men det roliga var när bl.a. ett indiskt par som varit gifta i 15 år skulle lukta på t-shirts som "personer" sovit i och försöka identifiera sin partner. Det gick inte så bra för mannen. Han valde en tröja som en gris använt, and the look on his face när han fick veta det var priceless. Med indisk brytning "OH MA GODD, I AM DEAD!". Stor komik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0