IIIII've goot a boooner!

Jag HAR verkligen inte tid att skriva, men det händer så jäävla mycket. Vi planerar att göra så jävla mycket men vi slutar alltid upp i nån butik, brännandes pengar. Dollarna blir otåliga efter ett tag, det börjar krypa i plånboken liksom. Köpt väska o klocka o jacka oxå, men det skriver jag inte. Det mesta av NY går ut på att åka snorbillig taxi och fram och tillbaka och gå över gatan bara för att det är grönt för once.

Nu ser vi på Survivor, han som äter elefantbajs, och ska ner på nån pub.

Alla är så jävla trevliga, det är sjukt. Förutom killen som skulle köpa bagel på krita på Subways iofs men ändå, alla är så sociala. 8 ggr om dagen frågar folk vilket språk man pratar, och att jag är bög och jude fortsätter haunta mig. I kön till Empire säger en kille till sin tjej att mina polare är "thin and skinny", varpå han skrattar och hon ber honom sluta. Jag eavesdroppar och skvallrar. Phille tar illa upp. Men en timme senare på HM säger en tjej till hennes kompis: Ooh they must be models!

På tunnelbanan somnar en brud på en killes rygg, och ALLA är delaktiga i det verkligen. Vi skrattar och pratar. Jag drar Indiana Jones referenser som vanligt, och säger att vi måste göra ett Indy-swap när han ska av. Vi byter av honom. Hon somnar på min rygg istället. Stick o brinn!


Kommentarer
Postat av: annie

KOLLA DIN MAIL BROR!

2007-12-08 @ 22:46:50
Postat av: kkk

Jag har hört att Nattklubben "Claras" flyttar till N.Y, dra dit och känn av stämningen samt samla grispoäng =)

2007-12-09 @ 13:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0