Haj-Ante

Kul namn.  Taskig mamma.

I Bolivia har jag borjat tenka pa "the public good". Jag har nemligen blivit riktigt generos. Her finns de nemligen fruktansvert manga fattiglappar (tiggare) som strecker fram handen var man an gar. Och jag (jag!) ger pengar till dom! Maste va ett Bolivia-fenomen, typ som Zlatan-fenomenet. Trodde aldrig att jag skulle bry mig om en fattig stackare. Har till och med borjat planera mina donationer, genom att setta in ca 10 bolivianos i min dags-budget som ska skenkas bort. Kul och va snell ibland!

What else?
Centrum har ockuperats av ett geng amerikanska hippies som seljer knark.

Bengt fortsatte inte med någon rörelse in i min grotta, men han lät handen ligga stadigt kvar. Jag tittade på Karin. Jag såg att hon var exalterad och upptäckte snabbt orsaken. Björn var inne med en hand mellan hennes ben. Tydligen höll vi på att bli förförda båda två. Hurra, tänkte jag. Nu kommer både jag och Karin att få kuk.

testa inte att ga pa restaurang ensam. inge skoj!
Vad som e skoj e brolopp. 27e, finfint! Vad ska jag kora for utstyrsel bob? Inte lama en gang till? Fick ju ingenting forra gangen....... :(

Kommentarer
Postat av: DaddyRob

pål-finns bara en vinnande utstyrsel du kan köra-yeti! alltså snömannen! vitt hår hög panna o stora fötter med klor. vitt hår som i pälsöverhelakroppen. borde vara hög raggfaktor. alla vet att yetin hade (har) en enorm pål (-e) do the yeti maaaaan!

2007-12-13 @ 01:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0