Gimmie! Gimmie! Gimmie! Money, Money, Money

Jadågottfolk, det verkar bli jul i år också. På en måndag. Måndag hela veckan. Såg jag. Nyss. Jävligt bra, hade glömt den helt. Jag som tyckte att Next var cool, men den är ju bara en värdelös ripoff i jämförelse. Bill är ju så äckligt skön.

Roligt att vi diskuterade ABBA igår, och jag lyssnade på dem för första gången på länge idag. Och så halkar man in på en dokumentär om just ABBA nu ikväll. Jävla bra gäng alltså. Tackade nej till en miljard dollar för en återföreningskonsert, då har man det bra. Jävla bra låtar. Jävligt dåligt uttal.

Jag träffade helt seriöst typ 20 personer jag kände "på stan" idag. Det tog liksom aldrig slut. "Undrar vem som sitter i kassan här då sa vi?" och där satt visst någon! Hälften jobbade och hälften julklappade. Plus en Clive Owen-look-alike, samt Micke P-brandt och Anders Ekborg. Ska man kändisspotta Anders Ekborg á la Tomten Är Far Till Alla Barnen, ja då är det fanimej dan före Dan (Ekborg). JÄVLAR VAD ROLIG JAG ÄR!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0