FUNNYBUNNY

Min värsta farhåga, att Schyman och Salin störtat regeringen i en statskupp medan jag var borta, ja den hade ju inte inträffat som tur var. Men wääääää va tråkigt det är att vara tillbaks till jobb och skola ändå. Jag vill vara mr. Funniest istället:

Wow, who are you guys; tall, taller and tallest? frågar klockexpediten på Macy's
Actually, it's fun, funnier and funniest, svarar jag.
Do you need any help?
No thank you, we're just watching.
SILENCE. Trumvirvel: Du-dum-dum-disch!
Watching watches!? förtydligar jag
Hon skrattar.

Några minuter senare säger Emil utan att tänka på't "den här e fan klockren" och håller upp en fet klocka på sin vänsterarm. O halvtimmen innan jag skojjade med expediten sade faktiskt mr. Tall "No, we're just watching" utan att tänka på hur rolig han var. Det var skönt att slippa tänka.

Läste igår att någon familjs unge blivit slagen på dagis. Men föräldrarna hade ju för i helvete satt honom på ett scientologdagis. Hur tänkte man då? Järn tvättar dagis.

Kommentarer
Postat av: Bre

aa, järn tvättar fan dagis!

2007-12-13 @ 22:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0