E! Å! LULEÅ!

jag inleder med att quota lite Firth:

children have been permitted to carry live explosives with them to school, on the condition that they don't use them

Sen tänkte jag berätta att jag inte såg filmen Cityslickers igår, trots att jag upptäckte att den lilla pojken in fact were Jake Gyllenhaal. Istället blev det fantastiska The Elephant Man - BASED ON A TRUE FUCKING STORY! Och det är nog just det som gör filmen till ett enda gråt-epos från början till slut. Förut grät jag bara på slutet men nu är jag en mes. Det faktum att Adagio For Strings spelas i bakgrunden livar ju inte upp stämningen heller.

TV3 berättar någon hoe att 2007 års händelser som påverkat oss skall summeras, och att vi alla minns kidnappningen av lilla Madelieleneieneineiee. ALLTSÅ, Jag kan inte ens begin to explain i vilken astronomisk omfattning denna händelse påverkat mitt liv i år, det är helt sjukt.

Nu Lu!

Hejdå! Leå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0