somebody put me back in the...

ser Demolition Man, rolig film, den är så töntig! Salt, godis och kött är förbjudet - kul ställe! Inte tillfälle man får se en bra dålig film. Kul när Sandra Bullock berättar att Arnold Schwarz blivit president, och Stallone suckar. Detta va ändå 1996 liksom, lite roligt.

måste sova. sov för sent igår, vilket resulterade i att jag drömde att jag drömde. Vaknade i sängen jag lagt mig i av att jag drömde mardrömmar, the only problem was att jag fortfarande drömde. När jag tillslut vaknade på riktigt insåg jag att det inte kom några läskiga tanter och sträckte fram sina händer mot mig, eller klättrade in folk genom fönstrena som vätte mot en trappa i Skarpnäcks centrum, för att pappa spelade för hög musik. Ja svettades och hade huvudvärk på riktigt iaf. Ovärt.

Och varför uttalar tandläkare meningarna så konstigt fortfarande? Jag har säkert nämnt det, och jag har skrivit en låt om det oxå. Men det är så sjukt. De låter som robotar, betonar helt fel ord liksom; min TANDLÄKARE rekommenderade att jag skulle börja ANVÄNDA Colgate till min TANDBORSTNING.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0