nok aksirf ned as natem röf kcat

VAD GÖR NI DEN 9-11 NOVEMBER?! Följer med mig på MONSTER JAM Globen kanske?! OFTAST!

Se alla era favoriter: El Toro Loco, Taxi Tut Destrucion och... GRAAAAAAVE DIGGER utföra de mest svindlande stuntsen ni någonsin sett! Fan va ja ser fram emot det. Jag menar, OK att för stunden fascineras av stora bilar med förare nästan kör ihjäl sig, men att följa varje tävling, att heja på, och vifta med banderoller???

MORSAN! Såg du Digger's Front-Jump-Mega-Splash-Grind! Shit va grym! Å nej! nu kommer Taz och försöker knycka El Toro's Back-Wheel-Curb-Ramp! När det gått så långt så att man har smeknamn för bilarna, då borde man ju lägga sig under ett av hjulen.

Jag åt en apelsin, och i hopp om att skalningen av frukten skulle resultera i lika vackert avklädda klyftor som gårdagens C-vitaminsession, så var jag i ärlighetens namn lite slarvlig när jag avlägsnade dess orangefärgade hud. Ut ur skalet träder nämligen en helt demolerad boll av kött, och när jag äter den och upptäcker min fruktansvärda spegelbild i vatttenkranen så ser jag inte mig själv, utan en sjuk babian med sina bloddränkta människohänder slitandes i ett spädbarnshuvud, och från sina sylvassa tänder hängandes bitar av fortfarande levande massa, som sakta droppar längs skåpluckorna i köket, där vi faktiskt nyligen målat om! En jättefin caffélattefärgad nyans av vit som matchar vårt nya bestickset alldels ypperligt! Nej nu ljög jag, vi har inte målat om.

image50
It's a hit! Kul bild jag såg the other day, vilken fick mig att tänka på en rolig video som går lite i samma tema:



Vilken påminner mig om den här gamla dängan - en riktig klassiker:



Detta om detta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra inlägg!

2007-08-09 @ 20:11:09
Postat av: Anonym

Du är en vidrig ful människa

2007-08-10 @ 12:42:18
Postat av: den lille havfrue

åhh =) Jag vet faktiskt inte vilken kommentar som gör mig mest lycklig: "Bra inlägg!" eller "Du är en vidrig ful människa". Är lite osäker på om det senare innebär att jag är vidrigT ful, eller vidrig OCH ful? Skällsord uppskattas varmt, men om vi åtminstone försöker hålla oss inom ramen av det svenska språket i fortsättningen så blir det enklare för alla.
hejdå!

2007-08-10 @ 19:31:23
URL: http://jonteochpaul.blogg.se
Postat av: devo

nnnnLESS U WPIP IT
så jävla mäktig låt!

2007-08-10 @ 22:22:39
Postat av: devo

haha wpip. vad tokigt det blev!!

2007-08-10 @ 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0