MEN DET KÄNNS JU INTE SOM SÖNDAG?!

Och jag förstår nu varför Citizen Kane heter Citizen Kane ? jag kan ju faktiskt engelska, HALLÅ! Välgjord film, gulliga specialeffekter.

 

"If this can be avoided, it should. If it can?t then it would be better if it could be. If it happened, and you?re thinking back to it, try and think back further. Try not to avoid it with your mind. If any of this is possible it might be helpful. If not, it won?t be."

 

Och tack för Firth?s nya film, trots att jag har svårigheter att dekryptera ovanstående text, vilken syns during a split second - det har ju gått alldeles för lång tid since han visade något nytt. Riktigt rappa och sjuka konversationer, mocking hälsohysterin lite: ?Have you had any problems with wasps under your armpits??


Och ja nästan faktiskt. Idag blev jag förföljd av en geting på Gärdet, I flera hundra meter cirkulerade han runt mig. Och så lyckades jag döda en fluga som satt på min fot på tunnelbaneperrongen, jag menar, det är gaaa-haaaanska svårt att slå ihjäl en fluga. Mr. Myagi here i come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0