I'm gonna tell you how it's gonna be: you're gonna give your love to me!

Jag menar, inte för att det är något dåligt med att växa upp till att bli Sveriges största altruist (läs mes. alltså inte en läsmes, för det är tufft att läsa böcker), visst kan man låta frugan bestämma över sitt liv. Men när man inte är man nog att ärligt stå för sitt beslut (ett beslut som består av att överlåta ansvaret till någon annan), ja då är man ju värdelös.

"Oj oj nu står min fru här och viftar med armarna och skriker, jag måste visst lägga på! Jag vill inte riskera äktenskapet. Ja nu är det eld och lågor hon säger nej nej nej". Patetiska kryp

En annan kuf jag pratade med trodde helt ärligt (eller så drev han med mig?) att NTO, (vilket betyder typ Nationaltemplarorden - vilket kommer från en sammanslagning av två liknande organisationer) som är en sorts kristen nykterhetsförening, betydde: Nykter Tills Onsdag. Jag skrattade ganska mycket, och undrade om man fick supa på torsdag igen? Konstigt samtal.

Och så slog det mig att den dödfödde fan mittemot mig verkligen är efterbliven. Hans tomma ögon avslöjar inte tillräckligt mycket, utan det var när han - slående likt en schimpans - kliade sig i sitt tjocka och långa (bratiga?) hår som jag realized att han hade typ 70 i IQ:

"AZZå, mitt i samtalet så börjar tanten skrika liksom helt galet och jag bah tänker va händer. Så säger hon 'tyst Gucci, nu är du tyst GUCCI' och så garva ja o fråga sen veem är Gucci och det var hennes hund! Fatta en hund som heter Gucci va grymt!? öööööööööööööh... Gucci..."

Men även jag fick stå för skrattmakeriet; en kvinna förklarar hur duktig jag är typ, och tycker jag borde byta jobb till något arbete där jag får jobba med människor - varpå jag poängterar i min fråga; men du är väl en människa? :)
Hon skrattar i 34 sekunder. Non fucking stop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0