I thought you were dinner, but you were the shark!

Igår såg jag den här sköna lirarn som kör badbyxor året runt. Han hällde i sig vatten ur en sån där lite cpskadat liten flaska man har i ett bälte. Vi utbyte blickar på tunnelbanan, och hade jag inte varit på väg av hade jag lätt frågat om autograf, eller åtminstone idolbild!

Stones är väl inte idoler på samma sätt som han är, men det ska bli kul ändå. Bra att Keith ramlade pladask raklång i Helsinki mitt under ett solo :) Dags att checka in kanske... Hoppas han överlever tills lördag. Men varför är de först i kön på Ullevi så efterblivna? På SvD's WebbTV säger den ena tjejen, probably several months shy of 17 (nyinlärt uttyck - dagsfärskt! Pass på!) att, om hon fick chansen att fråga Jagger någonting in person, så skulle det vara att få följa med honom till hans hotellrum... Sen kommer hon på sig själv och ändrar det till "eeh att få gå på efterfest alltså, det skulle jag vilja". Bra skit. Stenarna är så coola, de kör Start Me Up som förstalåt varje gång, förutom typ Madrid och St:Petersburg, där de drar av "You Can't Always Get What You Want". Och det kan man ju inte... de kommer ju aldrig hinna med alla låtar :( Ja, ALLA kommer de ju inte hinna, men inte alla heller...

Och så måste jag berätta att jag idag förmodligen åt min största frukost någonsin - bufféer undantaget. Det motsvarar alltså typ ett inomhusrekord översatt till höjdhopp. Ja, ett tvättäkta inomhusrekord blir det ju, mer än imorse har jag ju bara ätit "ute". Först kör jag tre mackor, gröt och kaffe hemma, och sen visar det sig att vårt team OXÅ vann frukost på jobbet, due to some minor miscalculations, så ja kan inte motstå yoghurt, juice och två mackor! Grym jaé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0