gamla färdiga gÅ!?

Idag har jag jobbat och åkt buss. Bussresan tog dubbelt av tiden den brukar ta, och den brukar vara långsam. Jobbet gick fortare än vanligt däremot. Som tur var klev TV-profilen Annika Lantz på. Bussen alltså. Jag satt naturligtvis längst bak i bussen med Göte - från jobbet dvs, och hennes (Annikas såklart) sällskap föreslog de lediga platserna bredvid oss, påpekandes att de tuffa alltid sitter längst bak - gissa om vi va stolta! Jag kände igen hennes röst iaf, men hon "följer inte CSI"

Sen såg jag Sex, Lies and Videotapes, vilken handlar om sex, lögner och videoband - varför de inledde filmen med att notera att det rådde 7-årsgräns tyckte jag var märkligt. Jag fick inte använda videokameran förrän jag fyllt tvåsiffrigt ska TV4 Film allt veta!

öäh sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0