DON'T RESORT TO VIOLENCE

Idag har jag köpt ett dyrt busskort, dyr kurslitteratur, och en fudgeburk till bra pris. Jag passade även på att klippa mig, då klippriset även det var mycket lågt. Problemet med att klippa sig väldigt billigt är att man tror att det kommer bli jättedåligt. Så inbillar man sig själv att det blir jättedåligt i typ 10 minuter. När det börjar ljusna så inser man att man fått massa konstiga förmåner på köpet; t.ex. exotisk dialekt hos frisören - vilket försvårar uppfattandet av frågor kring nack- och öronparti, varför dessa delar inte blir man som tänkt sig, då ens svar blir typ "ahjuste, precis". När man sedan påpekar att ett stycke hår vid luggen brukar klippas lite kortare för ökad kontroll vid frisyrfixering, får man konstiga invändningar som inte ingick i originalavtalet. Mycket bättre att låta det vara långt där säger hon. Så får jag klippa till skiten när jag kommer hem istället. Jag tror att jag skulle bli en bra frisör, men det får jag nog aldrig veta. Och ja menar, sen NÄR blev "Hur känns längden?" en retorisk fråga, säg mig det! JAHA MEN jag tog ju bort över två månaders utväxt sörru (så då MÅSTE du ju va nöjd med längden eller hur, vem är frisören här egentligen!).

Åt iaf en väldigt god portion youghurt imorse: Milko's läckert, och på gränsen till för söta (men ändå långt ifrån!!!) vaniljyoughurt med banan - redan här blev Pål mäkta imponerad, och stoltserade själv med samma produktkombination, vilken lovordades starkt. Men jag tog ju det hela ett, och t.o.m två steg längre: All Bran Flakes Fig & Fruit, SAMT Havrefrasar Jordgubb. Det blir så gott att man får dåligt samvete över hur mycket torkad frukt som landar på den skivade bananen - och hur man än vänder och vrider på paketen så kommer det samma (mycket generösa) mängd. Sheer luxury.

Så ser jag en konstig film ATM - Cashback, som i stort sett går ut på att någon från Harry Potter (alltså en skådespelare från filmen, inte någon från ACTUAL Harry Potter) målar av halvnakna tjejer whilst working the nattskift på någon mataffär. I en flashbackscen frågar hans första flickvän om han vill pussa henne, varpå han tänker, och säger "yeah". Hon böjer sig fram och putar med läpparna, varpå he makes a run for it. Hon ropar på honom, och han svarar; I have to go, I'll kiss you tomorrow. But tomorrow's Saturday? Meet me here at eleven! Konstig film, kyssas på lördag!? Nu har jag då snart sett allt...

Kommentarer
Postat av: Marre-fucking-buddy

kan inte du göra ditt paradnummer då du översätter ATM för mig. Jag älskar när du gör de!

2007-08-29 @ 23:12:12
Postat av: qué pasa

mama momi

2007-08-29 @ 23:30:51
Postat av: Jumbo

: AT THE F***ING MOMENT! alternativt Automatic teller machine!

2007-08-30 @ 06:59:43
URL: http://jonteochpaul.blogg.se
Postat av: Ped in the shred

Oh baby tack

2007-08-30 @ 22:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0