Beware... Be where? Be in your bee-wear! Beachwear? Bleach your beachweare!

Idag är jag en modeblogg! Jag får de här skorna? Ok? bra? tja
image49
Istället för att gå ut - vilket tydligen ALLA vars efternamn jag kan stava till fick för sig idag, så är jag sjuk. Hade jag varit alkoholist hade jag druckit vodka och inte vatten till min kropps förtvinande i min säng, i mitt bäcksvarta rum, watching bäcksvarta Mullholland Dr. Dear golly vilken störd film, jag älskar den. Såg anyways Garden State - skön och söt (kul omdöme =) igår, men det var utifrån The Holiday jag tänkte utforma min nästa filmfråga (om Pål tar arslet ur vagnen och besvarar min första omgång): Jack Black har ju här en av birollerna, och jag hade för mig att han spelade statistmotorcyklist i Dogma - vilket han kanske inte gör. Men däremot har han en lika liten roll i Waterworld - fast WW är ju inte apokalyptisk i den mening som Mars Attacks! är, där Jack också medverkar. Apokalyptisk i dess sanna bemärkelse är ju iaf End Of Days, i vilken Arnold tillagar en alldeles fantastisk frukost i sin mixer. Sin mindre matlagande sida visar däremot Arnold i filmerna vi känner igen honom mest ifrån: Terminator - där hans blonda motspelerska i åtminstone 2 delar av denna trilogi utgörs av?

PARLAMENTET SLÄNG DIG I VÄGGEN - här ställer Jonte frågorna sörru!

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va tråkigt det är när du (som vanligt) snackar om dina filmer.
de började bra men sen...............aaajuste

2007-08-09 @ 12:08:56
Postat av: Perje

du ska inte tänka! bara göra! du ska svara på filmfrågorna period

2007-08-09 @ 12:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0